ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ... ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ.
Νέοι κανόνες παιχνιδιού.
Με βελτιστοποιημένη ακαμψία πλαισίου από το αγωνιστικό τμήμα της Honda (HRC) και ανάρτηση που την καθιστά πολύ πιο γρήγορη στις στροφές για ταχύτερους χρόνους σε κάθε γύρο.
Μετά από ένα σημαντικό άλμα εξέλιξης το 21YM, η CRF450R ανανεώνεται περαιτέρω για το 22YM, προσφέροντας βελτιωμένη οδηγησιμότητα με νέα χαρτογράφηση της ECU, και revalving της εμπρός και πίσω ανάρτησης Showa για μεγαλύτερη ισορροπία απόσβεσης. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι αυτό που χρησιμοποιούσε η CRF450RW με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε συνεχόμενα δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP, το 2019 και το 2020.ΕΚΚΙΝΗΣΗ. ΥΠΕΡΟΧΗ. ΝΙΚΗ
Κάθε αναβάτης χρησιμοποιεί ένα πλεονέκτημα. Γιατί όχι όλα;
Με την CRF450R ξαναγράψαμε τους κανόνες του παιχνιδιού. Εξάλλου, αυτός είναι ο τρόπος για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος MXGP. Το ελαφρύτερο νέο πλαίσιο προσφέρει στον αναβάτη ισορροπημένη ακαμψία με ανανεωμένη γεωμετρία διεύθυνσης και ανάρτηση που συμπεριφέρεται υποδειγματικά στις στροφές. Ο κινητήρας έχει νέας σχεδίασης εισαγωγή, κυλινδροκεφαλή και σύστημα εξάτμισης που προσφέρουν περισσότερη ισχύ στις μεσαίες στροφές και ροπή στις χαμηλές στροφές, με ομαλή απόκριση στο γκάζι. Ένα ανανεωμένο σύστημα αποσυμπίεσης και ο νέος υδραυλικός συμπλέκτης εγγυώνται ατελείωτες ώρες προπόνησης. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει 3 προγράμματα διαχείρισης ισχύος για απόλυτη πρόσφυση του πίσω τροχού, ενώ το HRC Launch Control δίνει το πλεονέκτημα για τα πρώτα 100 μέτρα. Και το νέο σώμα της μοτοσυκλέτας είναι λεπτότερο, ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο. Τώρα, μπορείς πιο εύκολα από ποτέ, να εκτιναχθείς στην εκκίνηση , να ανοίξεις τη διαφορά και να κατακτήσεις τη νίκη.
Χωρητικότητα μπαταρίας -
Γωνία κάστερ 27,1°
Ακτίνα στροφής (μ.) -
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 336
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 110,6
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.183 x 827 x 1.267
Ίχνος (χλστ) 114
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) -
Μεταξόνιο (χλστ) 1481
Τύπος πλαισίου Διπλής δοκού αλουμινίου
Ύψος σέλας (χλστ) 965
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 6,3
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός CDI
Σχέση συμπίεσης 13,5:1
Τύπος 1-κύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος Unicam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 96 x 62.1
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) -
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) -
Κυβισμός (cc) 449,7
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές -
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) -
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1,25
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος
Λειτουργία συμπλέκτη -
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων -
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter -
ΤΡΟΧΟΙ
Φρένα Εμπρός Δισκόφρενο 260 χλστ.
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 240 χλστ.
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Showa monoshock με μοχλικό Honda Pro-Link
Εμπρός ελαστικό Dunlop MX33F
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 80/100-21-51M
Πίσω ελαστικό Dunlop MX33
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 120/80-19-63M
Τροχός Εμπρός Ακτινωτή
Τροχός Πίσω Ακτινωτή
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket -
Προβολέας -
Πίνακας οργάνων -
Πίσω φως -
Φώτα ημέρας -
Φώτα στροφής -
Συνδεσιμότητα -
Πρίζα -
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας -
Cruise Control -
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης -
Ασφάλεια